Tuls Financiële Diensten

Dè specialist voor ondernemers en verzekeringen!

tuls2

Tuls Financiële Diensten is dè specialist voor ondernemers en hèt verzekeringskantoor voor uw zakelijke- en uw privé verzekeringen.

Administratie

Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van administratie, jaarrekeningen, belastingaangiftes en financiële adviezen?
Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Ons kantoor richt zich met name op ZZPers, het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op startende ondernemers.
Wij leveren goede kwaliteit tegen een vast tarief. Het persoonlijk contact met onze klanten en het verschaffen van duidelijkheid aan de klant staan bij ons hoog in het vaandel.

Verzekeringen en Hypotheken

Wij zijn erkend als Erkend Financieel Adviseur. Dit keurmerk wordt afgegeven door een stichting die de kwaliteit van de adviseurs bewaakt. Wij helpen u graag om inzicht in uw financiën te krijgen. Zowel in uw hypotheek als uw verzekeringen. Hierbij kunt u denken aan de hypotheek en verzekeringen voor u als particulier, voor uw bedrijf maar ook voor u als werkgever. Kortom als specialist kunnen wij u inzicht en alle financiële oplossingen bieden. Bij ons weet u hoe uw bedrijf er werkelijk voor staat.

Bedrijfsadministratie

Tuls Financiële Diensten verzorgt voor bedrijven de volledige bedrijfsadministratie, de jaarrekeningen en geeft deskundig advies. De administratie regelen wij graag voor u. Wij zullen ervoor zorgen dat u inzicht krijgt in uw eigen administratie. Heeft u belangstelling voor het onderbrengen van uw administratie bij ons kantoor? Neem dan contact met ons op voor het maken van een vrijblijvend kennismakingsgesprek

Salarisadministratie

Salarisadministratie en werknemersverzekeringen
Als werkgever heeft u een salarisadministratie nodig. Wij kunnen de volledige salarisadministratie voor u verzorgen. Voor meer informatie en een voorstel kunt u contact opnemen met Jan Tuls. Als onderdeel van de salarisadministratie kunnen wij indien gewenst ook de verzekeringen die u als werkgever nodig heeft voor u regelen. Hiervoor betaalt u, naast de premie van de verzekeringen, geen aanvullende kosten.

Dossier medewerkers
Wanneer u iemand in dienst neemt, moet u ook een personeelsdossier gaan bijhouden. In dit dossier bewaart u o.a. de arbeidsovereenkomst, het legitimatiebewijs, loonstaat, de verslagen van beoordelingsgesprekken opnemen, rapport van het ziekteverzuim en kopie van ID. Verder is in 2017 de arbowet gewijzigd. Een werkgever is verplicht bij een arbo dienst een basiscontract af te nemen.

Hypotheken

Sinds 1994 is het adviseren en bemiddelen bij een hypotheekaanvraag een onderdeel van Tuls Financiële diensten, ons assurantie- en administratiekantoor. Doordat er steeds meer vraag naar het afsluiten van hypotheken ontstond, hebben wij in 2016 besloten Hypotheek Consultancy Nederland (HCN) op te richten. HCN richt zich op hypotheekadvies en –bemiddeling, herfinanciering en rentemiddeling. Door deze specialisatie kunnen wij u nog beter helpen in uw zoektocht en advisering naar de juiste financiering voor uw droomhuis. Dit werk doen wij vanuit een christelijke visie, waarbij onafhankelijkheid, eerlijkheid, transparantie en betrouwbaarheid hoog in ons vaandel staan. ​

Verzekeringen

– Ziektekostenverzekering
– Opstalverzekering
– Inboedelverzekering
– Glasverzekering
– Kostbaarhedenverzekering
– Woonlastenverzekering
– Gezinsongevallenverzekering
– Aansprakelijkheidsverzekering
– Rechtsbijstandverzekering
– Uitvaartverzekering
– Auto- en Motorverzekering

 

Klik hier om contact op te nemen met: Tuls Financiële Diensten

Beoordeel & schrijf een reactie!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scheidingsweg 2
Schalkwijk 3998 ND UT NL
Routebeschrijving
Tuls administratie werkt op afspraak.