Virtual en personal assistent | Vai-Dora

Proces ondersteuning | Project ondersteuning | Kantoorwerkzaamheden | Administratieve- en financiële werkzaamheden

Vai-Dora

Over Vai-Dora

Mijn naam is Ine Ariës-Linders en de eigenaresse van Vai-Dora. Mijn professionele carrière begon als directiesecretaresse, maar door de jaren heen heb ik een brede ervaring opgedaan. In mijn werk ben ik Doortastend, Ondernemend, Resultaatgericht en Analytisch. Ik ben rustig, leergierig, creatief en planmatig. Nieuwe uitdagingen ga ik niet uit de weg, maar ga ik aan. Werken in de sociale en maatschappelijke sector past bij mijn energie en persoonlijkheid.

Wat kan Vai-Dora voor u doen

Maak je to do list kleiner

Ik help je hierbij, dit kan op afstand maar -indien nodig- ook op locatie. Hieronder enkele taken die ik van je over kan nemen.

  • Proces ondersteuning
  • Project ondersteuning
  • Kantoorwerkzaamheden (secretarieel/management)
  • Financiële werkzaamheden

Staan in deze lijst niet de werkzaamheden waar jij juist mee geholpen wil worden, neem dan contact met Vai-Dora op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden. Heb je ondersteuning nodig in een vaardigheid waarover ik niet beschik, dan zal ik mij tot op de bodem hierin verdiepen!

Weet je al welke taken je mij wil geven? Klik hier om in contact te komen.
Benieuwd naar meer informatie, over de mogelijke taken van Vai-Dora? Lees dan hieronder verder.

Proces ondersteuning

  • In kaart brengen van bestaande processen
  • Informatie verzamelen bij uitvoerders
  • Bekijken/bespreken hoe processen efficiënter in te richten
  • Administratie en Correspondentie
  • Met je sparren hoe nu veranderde processen in te zetten

Project ondersteuning

  • Informatie verzamelen
  • Ondersteuning bij schrijven projectplannen en rapportages
  • Aanvragen, (mede) beheren en controleren van budgetten
  • Controleren van voortgang en uitvoering
  • Financiële taken (factureren en opstelling)
  • Documentatiesysteem opzetten en bijhouden (voor correspondentie, overleggen, facturen en wijzigingen)

Kantoorwerkzaamheden (secretarieel/management)

  • Correspondentie voering
  • Administratieve en organisatorische werkzaamheden
  • Uitwerken van besprekingen
  • Bijhouden van klantenbestanden
  • Nieuwsbrieven maken en versturen
  • Transcriberen
  • Redigeren

Financiële werkzaamheden

  • Verwerken en controleren van binnenkomende facturen
  • Declaraties controleren
  • Kasgeld bewaken
  • Betalingen van facturen
  • Invoering in financieel systeem

Klik hier om in contact te komen.

 

Beoordeel & schrijf een reactie!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Den Haag ZH NL
Routebeschrijving
Vai-Dora werkt op afspraak.